Google AdWords pentru mobile se diversifică

google-adwords-mobilePublicitatea online este într-o continuă transformare iar Google, aşa cum ne-a obişnuit, rămâne în continuare o locomotivă de nădejde pentru trenul înnoirilor în domeniu.

Este vorba despre reclamele AdWords pentru dispozitivele mobile. Piaţa mobilelor este în creştere exponenţială fiind favorizată şi de expansiunea corespunzătoare a “norului computaţional“, lucru care face posibil ca din ce în ce mai multe aplicaţii să poată fi utilizate de pe dispozitive cu resurse limitate (cum sunt cele mobile). În această situaţie nu e de mirare că Google acordă atenţie facilităţilor AdWords pentru acest segment.

Deci despre ce e vorba? Reclamele AdWords pentru mobile vor putea fi direcţionate nu numai în funcţie de locaţia unde se află utilizatorul, ci şi de tipul dispozitivului mobil al acestuia (ex. iPhone sau gadget cu Android), dar încă nu se cunoaşte lista exactă a modelelor de gadgeturi mobile pentru care există această facilitate. Un alt nou criteriu după care se pot direcţiona reclamele este  reţeaua mobilă prin care se conectează utilizatorul.

Deci de acum, companiile care doresc să facă reclamă AdWords care să ajungă de exemplu doar la posesorii de iPhone, vor putea face acest lucru şi facilitatea promite să fie deosebit de utilă, mai ales că cine face click pe banner poate fi ghidat direct la o pagină creată special pentru modelul dispozitivului mobil al abonatului. În schimb personalizarea AdWords în funcţie de reţeaua mobilă a acestuia nu pare să aibă prea multă aplicabilitate practică, în afară de posibilitatea ca anumite companii de comunicaţii mobile să poată oferta clienţii concurenţei (interesantă idee, nu?).

Sigur că pe noi românii nu ne afectează direct noile facilităţi din moment ce Google Mobile Ads nu este accesibil pentru România. Şi pentru că românul are o problemă cu capra vecinului şi iarba verde din grădina acestuia, vă mai spun că nici celelalte ţări din estul Europei nu sunt mai favorizate, cu excepţia Rusiei (oare de ce nu mă miră?) şi a Poloniei .

Share on Facebook
Share on LinkedIn

Publicat în: NoutăţiSmartphone

Etichete:

Despre autor: Pentru că de felul lui se plictisește repede, este mereu dependent de noutăţi, motiv pentru care consumă agregatoarele de ştiri, RSS-uri sau blogurile cu noutăţi şi bârfe ca pe sticksuri. Vrei să afli ce produs va lansa Apple peste 2 ani sau când va reuşi Microsoft să facă un sistem de operare ca lumea? Porumbelul e omul tău. Joacă rolul poştaşului și răspândacului, ocupându-se de propagarea noutăţilor importante din IT.

RSSComentarii (0)

URL trackback

Comentează




Dacă vrei să apară o poză la comentariul tău, fă-ți rost de un Gravatar.