Marissa Mayer, ducesa de Google, a fost promovată

Marissa MayerMarissa Mayer, „ducesa de Google”, după cum îi spune Șopârloiul într-un un articol cam elogios pentru gustul meu, va renunța la funcția de Vicepreședinte a  „Search Products and User Experience”, urmând a se ocupa de serviciile bazate pe localizare a lui Google.

De când s-a angajat la Google în 1999, Marissa a devenit un bun de preț pentru gigantul din Mountain View, sub „domnia” acesteia la Search Products au fost introduse mai mult de 100 de produse noi, cel mai recent fiind Google Instant.

Mutarea carismaticei ducese în cadrul diviziei localizare și servicii locale este un indiciu clar despre atenția specială pe care Google o acordă ofertelor pe plan local, intenționând să unească localizarea cu produsele și serviciile destinate smartphoneurilor.

Succesul și venitul majoritar al lui Google se datorează  vânzărilor online de reclame, abordarea acestuia de a folosi reclame contextuale targetate fiind foarte profitabilă. Următorul spațiu de dezvoltare al publicității online este afișarea banerelor și în funcție de geolocalizarea consumatorilor în timp real, acesta fiind un fel de „Sfântul Graal” al publicității targetate.

Cu această ocazie, Marissa Mayer a fost primită în „Comitetul de Operare” Google (un fel de Sfat al Oamenilor Buni și Bătrâni sau Consiliul Director), fiind cea mai tânără persoană din acest grup elitist.

Share on Facebook
Share on LinkedIn

Publicat în: Noutăţi

Etichete:

Despre autor: Pentru că de felul lui se plictisește repede, este mereu dependent de noutăţi, motiv pentru care consumă agregatoarele de ştiri, RSS-uri sau blogurile cu noutăţi şi bârfe ca pe sticksuri. Vrei să afli ce produs va lansa Apple peste 2 ani sau când va reuşi Microsoft să facă un sistem de operare ca lumea? Porumbelul e omul tău. Joacă rolul poştaşului și răspândacului, ocupându-se de propagarea noutăţilor importante din IT.

RSSComentarii (0)

URL trackback

Comentează




Dacă vrei să apară o poză la comentariul tău, fă-ți rost de un Gravatar.