Reclamă anti-Google de 50 metri pătrați în Times Square – New York

Consumer Watch, Eric Schmidt, Don't be EvilConsumer Watchdog este o organizație de protecție a drepturilor consumatorilor din America care s-a făcut cunoscută prin criticile vehemente aduse remarcilor făcute de Eric Schmidt (CEO-ul Google) în privința intimității online.

Ieri, acest grup a proiectat un clip pe un ecran de 50 de metri pătrați situat în faimoasa Times Square din New York, în care domnul Schmidt este prezentat sub forma unui mieros șofer al unui camionete cu înghețată care știe totul despre toată lumea, oferind bucuros înghețată pe gratis în schimbul scanării complete a trupului clienților.

Cele mai mari păcate ale lui Google în opinia celor de la Consumer Watchdog sunt:

Materialul video este disponibil și pe YouTube care, în mod ironic, aparține tot lui Google.

Share on Facebook
Share on LinkedIn

Publicat în: eFun

Etichete:

Despre autor: Este fetiţa trupei, cea guralivă şi amuzantă; ne place s-o buzărim de câte ori avem ocazia ca s-o ofticăm, dar nu ne iese întotdeauna pentru că din nefericire ține la glumă. Atenție, deși e fată nu trebuie subestimată pentru că este deţinătoarea unor cunoştinţe solide de IT pe care ştie să le pună în ecuație ca să obțină ce vrea.

RSSComentarii

Comentează | URL trackback

  1. Serginho spune:

    din moment ce apare pe youtube, presupun ca google n-are nimic de obiectat.

  2. faze tari spune:

    foarte tare animatia :D


Pingbacks

  1. [...] de programele de chat online sau aplicațiile colaborative). Din păcate nu a fost să fie așa iar Eric Schmidt a declarat imediat după comunicatul oficial de închidere a lui Wave că „Google sărbătorește [...]

Comentează




Dacă vrei să apară o poză la comentariul tău, fă-ți rost de un Gravatar.