Adobe îi răspunde lui Steve Jobs cu… dragoste

După ce Steve Jobs și-a vărsat năduful pe Flash-ul celor de la Adobe prin intermediul blogului oficial Apple detaliind motivele pentru care nu iubește tehnologia cu pricina, cei de la Adobe au răspuns inteligent printr-o campanie de bannere publicitare afișate pe cele mai relevante siteuri profilate pe IT.

Adobe - We Love AppleÎmpreună cu această campanie publicitară, Adobe a mai publicat și un eseu scris de către fondatorii acesteia – Chuck Geschke și John Warnock – în care aceștia ne readuc aminte despre cât de mult iubesc ei conceptul de „open source”, menționând printre altele formatul PDF care este open (deși doar pe partea de citire), precum și de alte realizări mărețe pe care stă scris numele Adobe.

Eu sunt de părere că Adobe nu trebuie să-și facă griji prea mari, deoarece Adobe Photoshop încă este sinonim cu editarea profesională a imaginilor, chiar dacă ultima versiune are și lipsuri și înclin să cred că Adobe a țintit prin gestul ăsta cohorta de editori foto care folosesc platforma Mac pentru a-și duce la capăt proiectele profesionale.

Mai mult, ultima versiune de Android 2.2 – Froyo – se pare că se descurcă binișor cu siteurile Flash, dând astfel peste nas afirmațiilor făcute de Steve Jobs.

Share on Facebook
Share on LinkedIn

Publicat în: Noutăţi

Etichete:

Despre autor: Pentru că de felul lui se plictisește repede, este mereu dependent de noutăţi, motiv pentru care consumă agregatoarele de ştiri, RSS-uri sau blogurile cu noutăţi şi bârfe ca pe sticksuri. Vrei să afli ce produs va lansa Apple peste 2 ani sau când va reuşi Microsoft să facă un sistem de operare ca lumea? Porumbelul e omul tău. Joacă rolul poştaşului și răspândacului, ocupându-se de propagarea noutăţilor importante din IT.

RSSComentarii (0)

URL trackback

Comentează




Dacă vrei să apară o poză la comentariul tău, fă-ți rost de un Gravatar.