Ce caută utilizatorii rețelelor sociale

Rețeaua de publicitate online Chitika a efectuat un studiu asupra ariilor de interes ale utilizatorilor rețelelor MySpace, Facebook, Twitter și Digg comparând genurile de siteuri care primesc trafic de la aceste rețele. În urma celor 287090 accesări analizate a reieșit un spectru de preferințe bine conturat pentru utilizatorii fiecăreia dintre rețelele analizate.

Astfel, ciripitorii accesează preponderent site-uri de știri, utilizatorii MySpace sunt orientați pe jocuri și distracție, cei de pe Facebook sunt interesați atât de știri cât și de activități de grup în timp utilizatorii site-ului de bookmarking Digg au o arie de interes mai pestriță.

Rezultatele sunt exprimate în cifre, fiind disponibile și o serie de diagrame de distribuție procentuală.

47% din accesele efectuate de pe Twitter au fost înspre site-uri de știri, cu aproape 20% mai mult decât accesele către site-uri de știri venite de pe Facebook, asta în timp ce utilizatorii MySpace nu sunt deloc interesați de știri, după câte se pare, preocupările acestora fiind orientate mai degrabă spre jocuri video (28%) și informații despre celebrități sau distracție (23%).

Sigur că informațiile legate de orientările utilizatorilor rețelelor sociale sunt foarte utile companiilor care intenționează să oferteze  acești utilizatori.

Share on Facebook
Share on LinkedIn

Publicat în: Noutăţi

Etichete:

Despre autor: Pentru că de felul lui se plictisește repede, este mereu dependent de noutăţi, motiv pentru care consumă agregatoarele de ştiri, RSS-uri sau blogurile cu noutăţi şi bârfe ca pe sticksuri. Vrei să afli ce produs va lansa Apple peste 2 ani sau când va reuşi Microsoft să facă un sistem de operare ca lumea? Porumbelul e omul tău. Joacă rolul poştaşului și răspândacului, ocupându-se de propagarea noutăţilor importante din IT.

RSSComentarii (0)

URL trackback

Comentează




Dacă vrei să apară o poză la comentariul tău, fă-ți rost de un Gravatar.