HP schimbă macazul în marketing

hp inventLa ce se gândeşte toată lumea care are legătură chiar şi tangenţial cu IT-ul când aude de HP? La imprimante, normal… Până aici nimic ieşit din comun, Hewlett Packard chiar având un cuvând sau două de spus în domeniul soluţiilor de printat. Numai că această companie are un domeniu mult mai vast decât imprimantele (fiind printre altele vânzătorul numărul unu mondial în materie de notebookuri şi achiziţionând în ultimii ani peste 40 de companii lărgindu-şi astfel considerabil portofoliul), iar pentru a ne aminti de asta a lansat recent o campanie publicitară de rebranduire care a costat vreo 40 de milioane dolari. Noul slogan al celor de la Hewlett Packard este “Let’s Do Amazing” (“Hai să ne fie uimitor de bine” sau “Hai să simţim uimitor de bine” – fiind nişte traduceri aproximative), vechiul logo care conţinea şi sloganul lor fiind “HP invent” (“HP inventează”). Şi ca să ne demonstreze că banii ăştia nu au fost cheltuiţi în dulcele stil românesc, pe canalul oficial YouTube al companiei au fost postate o serie de clipuri publicitare, în unul dintre acestea apărând cine altul decât arhicunoscutul şi popularul Dr. Dre. Inserez mai jos clipul de prezentare şi cel cu Dr. Dre.

Share on Facebook
Share on LinkedIn

Publicat în: Noutăţi

Etichete:

Despre autor: Pentru că de felul lui se plictisește repede, este mereu dependent de noutăţi, motiv pentru care consumă agregatoarele de ştiri, RSS-uri sau blogurile cu noutăţi şi bârfe ca pe sticksuri. Vrei să afli ce produs va lansa Apple peste 2 ani sau când va reuşi Microsoft să facă un sistem de operare ca lumea? Porumbelul e omul tău. Joacă rolul poştaşului și răspândacului, ocupându-se de propagarea noutăţilor importante din IT.

RSSComentarii (0)

URL trackback

Comentează




Dacă vrei să apară o poză la comentariul tău, fă-ți rost de un Gravatar.