Tranzacţia Google – AdMob sub lupa FTC

Achiziţia de către Google în cursul lunii trecute a platformei de publicitate pe mobil AdMob (tranzacţie despre care am mai scris), a intrat în vizorul Comisiei Federale pentru Comerţ Americane (Federal Trade Commission – un fel de Oficiul Protecţiei Consumatorului de la noi, dar pe bune), pe motivul unor suspiciuni de încălcare a politicilor anti-monopol. Deocamdată nu au fost făcute nici un fel de declaraţii publice din care să rezulte că ar exista dovezi care să confirme încălcarea vreunei norme anti-concurenţiale. Amintesc faptul că Google a mai trecut printr-o investigaţie similară în 2007 când a cumpărat compania DoubleClick (care avea acelaşi obiect de activitate ca şi AdMob), dar nici atunci nu a fost găsit nimic suspect. De asemenea, Google se mai află sub o investigaţie, de data asta a Ministerului de Justiţie American, pentru aranjamentul propus autorilor şi editorilor de cărţi în scandalul Book Search (despre care însă, voi scrie în săptămânile următoare).

Share on Facebook
Share on LinkedIn

Publicat în: Noutăţi

Etichete:

Despre autor: Pentru că de felul lui se plictisește repede, este mereu dependent de noutăţi, motiv pentru care consumă agregatoarele de ştiri, RSS-uri sau blogurile cu noutăţi şi bârfe ca pe sticksuri. Vrei să afli ce produs va lansa Apple peste 2 ani sau când va reuşi Microsoft să facă un sistem de operare ca lumea? Porumbelul e omul tău. Joacă rolul poştaşului și răspândacului, ocupându-se de propagarea noutăţilor importante din IT.

RSSComentarii (0)

URL trackback

Comentează




Dacă vrei să apară o poză la comentariul tău, fă-ți rost de un Gravatar.